Wiadomości

  • 4 kwietnia 2024
  • 5 kwietnia 2024
  • wyświetleń: 2664

"Szpital Joannitas w Pszczynie, dzień dobry" - do pacjentów poradni szpitala zadzwoni bot

Od 4 kwietnia do pacjentów Szpitala Joannitas w Pszczynie umówionych na wizytę w poradni lub pracowni zadzwoni voicebot - automatyczny asystent głosowy, by potwierdzić zaplanowaną wizytę.

„Szpital Joannitas w Pszczynie, dzień dobry” - do pacjentów poradni szpitala zadzwoni bot


Zarząd szpitala liczy, że voicebot pomoże znacząco usprawnić procesy komunikacji i obsługi w przyszpitalnej poradni.

- Przepadające wizyty, to problem niejednego szpitala - mówi Katarzyna Michalik, prezes zarządu Szpitala Joannitas w Pszczynie. I dodaje: - Niewykorzystane terminy wynikają często z powodu nieobecności pacjentów na umówionych wizytach lekarskich, co utrudnia dostęp do specjalistów, rodzi frustracje innych potrzebujących, a szpital naraża na straty finansowe.

Bot zadzwoni do pacjentów z numeru 699-607-840.

- Asystent głosowy, zwany "botem", to program komputerowy, który porozumiewa się z użytkownikiem głosowo - mówi Tomasz Jany, szef działu IT Szpitala Joannitas w Pszczynie. I dodaje: - System może obsłużyć jednocześnie kilkadziesiąt połączeń, jesteśmy pewni, że wykorzystanie sztucznej inteligencji w rejestracji poradni usprawni proces potwierdzania i przekładania wizyt.

Zadania asystenta głosowego



Bot zadzwoni do pacjenta, by potwierdzić zaplanowaną wizytę. W przypadku kolonoskopii i gastroskopii system przypomni o właściwym przygotowaniu się do tego badania. Dodatkowo w sytuacji, gdy pacjent nie będzie mógł stawić się w danym dniu w poradni bot zostawi w systemie informację, by pracownik rejestracji skontaktował się z nami w celu ponownego ustaleni terminu. Na zakończenie procesu pacjent otrzyma komunikat sms o aktualnym statusie wizyty.

Przypomnienie jeszcze raz



Dzień przed wizytą w poradni i 7 dni przed badaniem gastroskopii oraz kolonoskopii pacjenci dostaną jeszcze jeden sms, który przypomni im o zaplanowanej wizycie.

Kierunek przyszłości



Voiceboty cieszą się coraz większą popularnością w wielu branżach, również na rynku medycznym. Pracownicy szpitala wierzą, że nowe rozwiązanie przypadnie do gustu pacjentom, a im samym ułatwi codzienną pracę, a także pomoże w koordynowaniu 9 już funkcjonujących poradni oraz pracowni endoskopii.

W minionym roku pacjentom Szpitala Joannitas w Pszczynie udzielono ponad 20 tys. specjalistycznych porad w ramach świadczeń udzielanych w poradni chirurgii ogólnej, poradni chirurgii urazowo-ortopedycznej, poradni kardiologicznej, poradni neurologicznej, poradni onkologicznej, poradni anestezjologicznej, poradni gruźlicy i chorób płuc, poradni chorób zakaźnych oraz poradni prehabilitacyjnej.

W pracowniach szpitala wykonano prawie 2800 badań endoskopowych.

„Szpital Joannitas w Pszczynie, dzień dobry” - do pacjentów poradni szpitala zadzwoni bot

ar / pless.pl

źródło: Szpital Joannitas w Pszczynie

Jeśli chcesz otrzymywać powiadomienia o nowych artykułach z tematu "Szpital w Pszczynie, Szpital Joannitas" podaj

Komentarze

Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu pless.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.

Szpital w Pszczynie, Szpital Joannitas

Jeśli chcesz otrzymywać powiadomienia o nowych artykułach z tematu "Szpital w Pszczynie, Szpital Joannitas" podaj